پاورپوینت (اسلاید) استراتژیهای بازاریابی در مرحله بلوغ بازار



پاورپوینت (اسلاید) استراتژیهای بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دسته بندی : علوم انسانی » مدیریت 

 

توضیحات:
پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله بلوغ بازار، در حجم 15 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
مشخصه بازار در مرحله بلوغ، کند شدن نرخ رشد بازار می باشد، این کند شدن می تواند به دو دسته دلیل اصلی باشد:
1. رشد بازار به دلیل برخی عوامل ساختاری همچون ظهور و عرضه محصولات جایگزین یا تغییر در ترجیحات مشتری کند می شود. تحت چنین شرایطی شرکت ها کار زیادی برای احیای بازار نمی توانند انجام دهند.
2. به دلیل محدودیت های برنامه های فعلی بازاریابی، همچون خوب تعریف نشدن بخش های هدف یا محدود بودن محصولات عرضه شده به این بخش ها.

فهرست مطالب:
مقدمه
استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
استراتژی افزایش نفوذ
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ 
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ 
استراتژی افزیش میزان استفاده
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده
استراتژی توسعه بازار
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار

 

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1031 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:164 کیلوبایت

 قیمت: 2,900 تومان 
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.  پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی: 
    فایل پاورپوینت و قابل ویرایش


مشخصات

  • منبع: http://femme.persianblog.ir/post/15
  • کلمات کلیدی: استراتژی ,بازاریابی ,بازار ,افزایش ,فایل ,بلوغ ,استراتژی افزایش ,مناسب برای ,مرحله بلوغ ,انتخاب استراتژی ,عوامل آمیخته ,عوامل آمیخته بازاریابی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها